Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. oktober 2023 - 16:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google maps og Google Earth

Jeg har oprettet et kort i Google Map og derefter klikkede jeg på feltet Satellit, således at jeg kunne se kortet i Google Earth. Det var smart, men nu kan jeg ikke finde ud af at komme tilbage og se kortet i Google Maps.
Der er forhåbentlig en eller anden her, der kan hjælpe mig. Gerhard
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2023 - 20:22 #1
har du ikke et lille kort i bund/venstre?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. oktober 2023 - 23:59 #2
Desværre nej. Der var et lille kort i map versionen, men da jeg fik den lavet om til earth versionen er der intet kort, så jeg kan ikke finde ud af at komme tilbage til map versionen.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2023 - 09:59 #3
er du via browser eller apps på ios/android?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
05. oktober 2023 - 10:26 #4
jeg laver kortet på min PC
Avatar billede gerhardpet Seniormester
06. oktober 2023 - 14:16 #5
Jeg har ikke fundet den rette løsning, men jeg har klaret det alligevel. Det viser sig, at kortet ganske rigtigt blev ændret til Google Earth, men det er kun en kopi. Jeg kan fortsat åbne originalen i Google Map og foretage de ændringer der, som jeg vil have. De ændringer kan så ikke ses på kopien i Earth. Det går over min forstand, men nu har jeg i det mindste fået klaret det - og lavet min egen manual, så jeg ved det til næste gang, jeg skal lave et kort. Tak for svarene. Gerhard