Avatar billede lbc Mester
14. oktober 2023 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vælge email til modtagergruppe - Gmail

Jeg har en gruppe som jeg har oprettet ved at tildele målgruppen en etiket. Et af gruppemedlemmerne er oprettet med 2 mail adresser under kontakter. Nu vil jeg have udskiftet den nuværende mail adresse med nr. 2. Hvor vælger man det? - under kontakter , eller..
Avatar billede claes57 Ekspert
14. oktober 2023 - 17:01 #1
umiddelbart, så ville jeg slette personen fra gruppen, og så oprette vedkommende igen med den valgte mail.
Avatar billede lbc Mester
14. oktober 2023 - 18:55 #2
Jeg vil gerne kunne skifte mellem de 2 mailadresser
Avatar billede claes57 Ekspert
14. oktober 2023 - 19:00 #3
det ligger ikke i 'en gruppe'
Avatar billede Erik K Ekspert
14. oktober 2023 - 23:48 #4
Hvis du vil skifte mellem de 2 adresser, vil du være nødt til at oprette 2 etiketter, hvor du så indsætter en af de to i hver etikette.