Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2023 - 15:59 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Google Play

Hvor kan jeg finde Google Play, link please
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2023 - 16:10 #1
Google Play er en app på din mobiltelefon. Brug søgefeltet, hvis du ikke lige kan se den.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2023 - 19:31 #2
Jeg har den ikke
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2023 - 21:21 #3
Din telefon er en Xiaomi (så vidt jeg kan se på tidligere indlæg). Ifølge manualen, som der også er link til tidligere, så skal der ikke anvendes Google Play , men en app kaldet: Mi Apps. se følgende fra manualen:
Mi Apps
1. Sådan installeres apps
Mi Apps er en platform, hvor du kan finde masser af seje Android apps til din enhed.
Du behøver ikke at logge ind, alle apps er gratis at downloade og 100 % sikre. Det eneste du behøver at gøre er, at åbne "Apps" og trykke på "Installér" ved siden af app'en du ønsker.

Det skyldes vist en batalje mellem Xiaomi og Google?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2023 - 22:20 #4
Jeg bliver fandme snart vanvittig af det her, nu skriver den "there is no Xiaomi account matching the info you provideded"
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2023 - 22:21 #5
Hvad mener du med åbne "Apps"?
Avatar billede Erik K Ekspert
20. oktober 2023 - 22:31 #6
På en almindelig Androidtelefon kan du finde alle installerede apps ved at sætte fingeren på nederste kant af telefonen og så stryge hurtigt opad på skærmen.

På den måde skal alle apps blive vist i alfabetisk rækkefølge og medmindre Xiaomi har fjernet den, så vil Google Play dukke op i oversigten.

Hvis det ikke lykkes så kan du i din browser finde Google Play via dette link:

https://play.google.com/store/games?device=phone&hl=da
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2023 - 00:25 #7
#6: Ifølge ink er det netop IKKE Google Play, jeg skal bruge
Avatar billede Erik K Ekspert
21. oktober 2023 - 01:34 #8
#7  Så lader du bare være med at bruge Google Play - held og lykke med det 😎
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. oktober 2023 - 01:45 #9
Jeg installerer ofte apps fra PC -kræver vel du har en googlekonti der kender dine telefoner og tablets. Eks på Netto+ app

https://play.google.com/store/search?q=netto%20app&c=apps&pli=1

Men har ikke telefon der bekender sg til Kina fremfor USA - jeg tror ikke den appstore ink henviser til er god til rent danske app.
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2023 - 08:41 #10
En søgning med Google fortæller at Xiaomi telefoner har adgang til Google play store!
Manualen er så ikke præcis på dette punkt.
Du må altså finde Google play store på telefonen, eller downloade som andre foreslår. Jeg kan ikke bidrage mere, men håber en Xiaomi bruger ser dette.
Avatar billede Erik K Ekspert
21. oktober 2023 - 12:17 #11
Xiaomi er godt nok en kineser, men kører alligevel på et modificeret android-os og derfor kan mine anvisninger i #6 bruges på den, som på alle andre androidtelefoner.

Det er Huaweitelefoner fra de senere år, der kører på deres eget os og derfor kun kan bruge Google Play med nogen krumspring.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. december 2023 - 16:44 #12
Tak for hjælpen, men jeg har opgivet:(