Avatar billede Smile1985 Praktikant
24. oktober 2023 - 16:50 Der er 4 kommentarer

Glemt skærmlås Samsung S23 Galaxy Ultra

Jeg har i nogle uger brugt en ældre mobil, da min "nye" mobil skulle til reparation.
Har i mellemtiden glemt koden til skærmen.
Nu har jeg tastet den forkert mange gange, og for hver gang skal jeg vente yderligere. Er bange for, at den låses inden jeg kommer i tanke om koden :(

Er der nogen, der ved om den kan låses op uden at miste data?

Håber virkelig virkelig nogen kan hjælpe!!
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2023 - 17:29 #1
Hvis du har oprettet en Samsung konto på din telefon, og kan huske både mailadresse og password, så kan man låse op ifølge denne video:

https://www.youtube.com/watch?v=T6Kd9OGcgGI

Har ikke selv nogen erfaring med dette, så det er på eget ansvar.
Avatar billede Smile1985 Praktikant
24. oktober 2023 - 18:42 #2
Tak for svar. Har Samsung account og kan huske både mailadresse og kode, men det virker kun, hvis man aktivt har slået fjernoplås fra (inden man glemte koden!).  :-(
Avatar billede Smile1985 Praktikant
24. oktober 2023 - 18:42 #3
Der skulle selvfølgelig stå, hvis man har slået det TIL ...
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2023 - 19:00 #4
Du kan selvfølgelig nulstille/fabriksindstille telefonen, men så mister du alt, som du ikke har sikkerhedskopieret til din Google/Samsung konto eller til en PC.