Avatar billede NanoGeek Seniormester
29. oktober 2023 - 14:44 Der er 1 kommentar

There has been a critical error on this website.

Hej med jer,
jeg er gået død i mine hjemmesider. Har den samme fejl på samtlige af mine hjemmesider.
Har ikke kunne tilgå wp-admin uden denne fejl kommer.

Jeg har så vidt husker opdateret til en nyere version php for mySQL for at imødekomme højere sikkerhed.

Har en error log her fra wp-admin:
[14-Apr-2019 20:17:17 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SELECT COUNT(*) FROM wp_redirection_groups made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[14-Apr-2019 20:17:17 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SHOW FULL COLUMNS FROM `wp_redirection_groups` made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[14-Apr-2019 20:17:17 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SELECT * FROM wp_redirection_groups LIMIT 1 made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[14-Apr-2019 20:31:49 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SELECT COUNT(*) FROM wp_redirection_groups made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[14-Apr-2019 20:31:49 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SHOW FULL COLUMNS FROM `wp_redirection_groups` made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[14-Apr-2019 20:31:49 UTC] WordPress database error Table 'i4347347_wp1.wp_redirection_groups' doesn't exist for query SELECT * FROM wp_redirection_groups LIMIT 1 made by require_once('wp-admin/admin.php'), do_action('load-tools_page_redirection'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, Redirection_Admin->redirection_head, Red_Database_Status->get_json, Red_Database_Status->get_manual_upgrade, Red_Database_Upgrader->get_queries_for_stage, Red_Latest_Database->create_groups
[28-Oct-2020 21:56:50 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/update-core.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[28-Oct-2020 21:56:59 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[11-Nov-2020 00:58:40 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[11-Nov-2020 00:58:46 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[11-Nov-2020 00:58:46 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[21-Nov-2020 23:35:17 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[21-Nov-2020 23:35:22 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[21-Nov-2020 23:35:22 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[22-Nov-2020 22:27:42 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Nov-2020 03:12:08 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Nov-2020 03:18:39 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[29-Nov-2020 19:32:29 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[01-Dec-2020 17:06:58 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:48 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:48 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:48 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:49 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:49 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[18-Dec-2020 12:17:50 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[20-Dec-2020 22:36:59 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:05 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:05 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:06 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:10 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:13 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:51:14 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:58:08 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Dec-2020 02:59:13 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[27-Dec-2020 02:15:23 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:46 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:46 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:49 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:49 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:50 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:43:50 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:51:08 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[30-Dec-2020 20:51:10 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[31-Dec-2020 04:35:37 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/install.php(36): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[31-Dec-2020 12:21:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[02-Jan-2021 19:31:50 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[02-Jan-2021 19:31:54 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[02-Jan-2021 19:31:55 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[02-Jan-2021 19:41:03 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[06-Jan-2021 12:28:10 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/options-general.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[06-Jan-2021 12:28:12 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[06-Jan-2021 12:28:12 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[13-Jan-2021 17:22:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[13-Jan-2021 17:22:59 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[15-Jan-2021 13:47:59 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[21-Jan-2021 07:39:09 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[21-Jan-2021 07:39:14 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[24-Jan-2021 13:37:12 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Jan-2021 14:45:54 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[25-Jan-2021 14:45:57 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[26-Jan-2021 19:51:44 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/post.php(12): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[28-Jan-2021 08:42:47 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[28-Jan-2021 08:43:45 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[02-Feb-2021 12:53:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[03-Feb-2021 20:25:25 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[03-Feb-2021 20:25:25 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[03-Feb-2021 20:27:32 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[03-Feb-2021 20:27:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[04-Feb-2021 16:59:26 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function wp_unregister_GLOBALS() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php:70
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once()
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 70
[04-Feb-2021 17:07:04 UTC] PHP Warning:  include_once(/home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/wordfence.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 388
[04-Feb-2021 17:07:04 UTC] PHP Warning:  include_once(): Failed opening '/home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/wordfence.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php on line 388
[04-Feb-2021 17:07:04 UTC] PHP Warning:  strpos(): Empty needle in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/plugin.php on line 694
[04-Feb-2021 17:07:06 UTC] PHP Warning:  strpos(): Empty needle in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/plugin.php on line 694
[04-Feb-2021 17:07:07 UTC] PHP Warning:  strpos(): Empty needle in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/plugin.php on line 694
[04-Feb-2021 17:07:10 UTC] PHP Warning:  strpos(): Empty needle in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/plugin.php on line 694
[04-Feb-2021 17:07:11 UTC] PHP Warning:  strpos(): Empty needle in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/plugin.php on line 694
[25-Mar-2021 06:49:32 UTC] PHP Warning:  require_once(/home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/../vendor/wordfence/wf-waf/src/init.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/bootstrap.php on line 31
[25-Mar-2021 06:49:32 UTC] PHP Fatal error:  require_once(): Failed opening required '/home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/../vendor/wordfence/wf-waf/src/init.php' (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/bootstrap.php on line 31
[13-May-2022 01:25:03 UTC] WordPress database error Query execution was interrupted for query UPDATE wp_wfFileMods SET oldMD5 = newMD5 WHERE filenameMD5 = '\ZT+ vDJn  ϔ' made by do_action('wp_ajax_nopriv_wordfence_doScan'), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, wordfence::ajax_doScan_callback, wfScan::wfScanMain, wfScanEngine->go, wfScanEngine->doScan, wfScanEngine->scan_fileContents_main, wordfenceScanner->scan, wordfenceMalwareScanFile->markComplete, wfDB->queryWrite
[05-Aug-2022 01:38:21 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/update.php on line 172
[05-Aug-2022 01:38:29 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/update.php on line 410
[05-Aug-2022 01:39:18 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:40:08 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:41:02 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:41:55 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:42:49 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:43:33 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:43:53 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:44:46 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:45:40 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:46:33 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[05-Aug-2022 01:47:26 UTC] PHP Notice:  An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server&#8217;s configuration. If you continue to have problems, please try the <a href="https://wordpress.org/support/forums/">support forums</a>. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/plugin-install.php on line 183
[15-Oct-2023 15:23:26 UTC] PHP Warning:  copy(/home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-content/upgrade/wordpress-6.3.2-no-content/wordpress/wp-admin/js/post.js): failed to open stream: No such file or directory in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-direct.php on line 309
[16-Oct-2023 07:06:10 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/update-core.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[16-Oct-2023 07:07:12 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[17-Oct-2023 07:08:13 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[17-Oct-2023 07:08:17 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[19-Oct-2023 09:43:00 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[25-Oct-2023 13:28:37 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[25-Oct-2023 16:16:34 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[25-Oct-2023 16:16:34 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin-ajax.php(22): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 09:46:33 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/contribute.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:05:54 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:05:54 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:10:28 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:16:23 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:16:24 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:16:33 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:16:43 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:16:54 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:30:37 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:30:38 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:31:30 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:31:30 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:51:28 UTC] PHP Fatal error:  Uncaught Error: Call to undefined function str_contains() in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php:1618
Stack trace:
#0 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/default-constants.php(43): wp_convert_hr_to_bytes('256m')
#1 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-settings.php(61): wp_initial_constants()
#2 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-config.php(86): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#3 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-load.php(50): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#4 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/admin.php(34): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#5 /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-admin/index.php(10): require_once('/home/z1bjjnhau...')
#6 {main}
  thrown in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/load.php on line 1618
[26-Oct-2023 18:52:59 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[26-Oct-2023 18:53:12 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[26-Oct-2023 18:53:27 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[26-Oct-2023 18:53:28 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[26-Oct-2023 19:02:20 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:15:22 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:15:23 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:18:44 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:18:45 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:18:48 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:19:02 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 11:19:03 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 12:47:51 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 12:47:52 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 12:54:55 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[28-Oct-2023 12:54:56 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 06:58:40 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:08 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:10 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:23 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:24 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:25 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
[29-Oct-2023 07:10:26 UTC] PHP Fatal error:  Cannot declare class WP_Metadata_Lazyloader, because the name is already in use in /home/z1bjjnhau22v/public_html/wp-includes/class-wp-metadata-lazyloader.php on line 32
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2023 - 15:46 #1
Du kunne sikkert have nøjedes med de nederste fejlbeskeder - kig på datoen ;)

Men det kunne være et PHP versions-problem. Beskeden " Call to undefined function str_contains() " tyder på kode skrevet til PHP8, for funktionen findes vist ikke i tidligere versioner.

Kan du undersøge det?