Avatar billede HBC Seniormester
19. november 2023 - 13:04 Der er 1 kommentar

Bluetooth på flere højttalere

Hej herinde,
Har 2 Harman Kardon Bluetooth V4,2 højttalere og en JBL SB350 soundbar som jeg gerne vil afspille på samme tid.
Ved at Ampme app’en kan hjælpe med vil hellere løse det med en engangsinvestering.
Har set nogle BT transmittere som måske kan hjælpe mig.
Men har lidt svært ved at vide mig sikker.
Håber nogen kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. november 2023 - 08:17 #1
Bluetooth er en punkt-til-punkt protokol, så der skal noget "trylleri" imellem for at kunne sende samme data til flere enheder.

AmpMe er netop en en app, der opretter flere samtidige streams, men det er ikke noget, der ligger som en del af standarden.