Avatar billede Uvanga Ekspert
19. november 2023 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Icotera Router i4850 WPS setup

Opsætning af WPS på Icotera i4850 Router. Der er ingen fysisk WPS-knap på Router, så opsætning skal ske fra en tilsluttet PC.
Er der nogen der har erfaring med dette, og evt. kan give en kort vejledning.
Avatar billede INK Ekspert
19. november 2023 - 22:10 #1
Har ikke selv en sådan, men ifølge specifikationen er der en WPS knap. Det er dog muligt, at funktionen er deaktiveret i opsætningen. Forbind med kabel og log ind på administration af router. Under wifi sætter du flueben ved WPS.
Avatar billede INK Ekspert
19. november 2023 - 22:22 #2
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. november 2023 - 10:14 #3
ad #2
Den har jeg set, og er med på at WPS skal aktiveres fra en tilsluttet PC. Det var mere om nogen har en konkret erfaring med det.
Min Icotera Router er ikke tilsluttet endnu, sker primo December. Jeg vil bare prøve at være lidt på forkant med opsætning af husets netværk👩‍🔧
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. november 2023 - 17:55 #4
Jeg har talt med en kollega som kender Routeren. Han viste mig lige hvordan man aktiverer WPS fra en PC. Man kan også downloade en app til formålet.
Det er faktisk ret nemt, især hvis man ved hvordan ;-)