Avatar billede thedukedk Juniormester
21. november 2023 - 08:59 Der er 2 løsninger

PSU ev3a supernova 850watt G80 molulær

hejsa

jeg skal bruge 2 stik fra psu til cpu på bundkortet 8pins ( bygger ny pc ) men jeg kan ikke finde mit andet stik, så tænker det er nok røget ud i tidernes morgen da jeg ikke havde brug for det i min gamle pc.
Mit spørgsmål går ud på kan man egentlig købe så et stik nogen steder ??
eller er man tvungen til at købe en ny psu :/
Avatar billede Little Helper Seniormester
21. november 2023 - 13:59 #1
Nu er jeg normalt ikke en regelrytter. Men når du i en anden tråd ikke engang kan svare og eller afgive løsning så bliver dette hvad jeg vil bruge af tid på din tråd. Det mindste du kan gøre når vi prøver at hjælpe og bruger vores tid er da at svare eller give et enkelt klik på din mus.

Håber du finder ud af det.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. november 2023 - 08:12 #2
Fås både fra Dutzo og Corsair, så må du jo afveje pris/kvalitet.

https://www.proshop.dk/Stroemkabel-intern/DUTZO-Sleeved-Power-Extension-Cable-Kit-Black/2680953