Avatar billede Uvanga Ekspert
02. december 2023 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Login på Technicolor router

Jeg har prøvet de login og password jeg kunne finde. Det er: admin-user-1234-administrator-serienummeret. Alle i forskellige foreslåede kombinationer.
Reset af router hjælper ikke, der foreslås admin / admin som bruger og kode.
Og, de oplysninger der står på Router virker heller ikke.
Er der nogen der har erfaring med at logge på Technicolor Router?
Avatar billede puren Ekspert
03. december 2023 - 21:15 #1
er der ikke en label på den?
Avatar billede Uvanga Ekspert
03. december 2023 - 21:39 #2
Label fra fabrik sidder der. Men ingen kombinationer fungerer. Jeg har samtidig sendt spørgsmålet til min netudbyder. Afventer svar🤞
Avatar billede kurtba Ekspert
03. december 2023 - 22:50 #3
Der findes åbenbart en masse forskellige muligheder for login på disse routere - hænger åbenbart også sammen med, at de har forskellige ip adresser.
Her er nogen, som beskriver en hel masse muligheder
https://www.getwox.com/technicolor-router-login/
Avatar billede Uvanga Ekspert
05. december 2023 - 10:09 #4
Spørgsmål løst med assistance fra udbyder. Det er åbenbart brugt default at anvende navn på udbyder som login, derefter admin som password.
I markeres begge for udvist interesse ;-)