Avatar billede stejuu Novice
04. december 2023 - 20:07 Der er 2 kommentarer

Manuel rotering af billedfil i en formular, 90 - 180 - 270 - 360 grader

Vi har behov for at en kollega kan roterer et billede der er blevet gemt liggende i en mappe, så vedkommende kan få et hurtigt overblik, uden først at rette billedet i filen.

Jeg har prøvet at oprette 4 image der henter det samme billede, men jeg kan ikke få dem til at lægge sig på 4 forskellige måder hver gang. findes der en koder der kan det?

+
Avatar billede supportsiden Professor
06. december 2023 - 12:25 #1
Du må lige oplyse hvilken software du arbejder i
Avatar billede stejuu Novice
09. december 2023 - 10:49 #2
Undskyld ventetiden.
Det er Access jeg arbejder i, beklager at jeg ikke fik fortalt det fra starten.