Avatar billede Butterfly Ekspert
07. december 2023 - 09:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopi af celler i kolonne C - F

Hej
Jeg vil gerne kopier data i række C til F i aktuel række, til en anden fane.
Rækken skifter hele tiden, jeg kan kopier først C så D .... men der må være en smartere måde.
Jeg har denne kode, den kopier data fra kolonne C i den på gældende række
Selection.End(xlToLeft).Select
    ActiveCell.Offset(0, 2).Select
    Selection.Copy
    Sheets("Note").Select
    Range("A3").Select
    Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
        :=False, Transpose:=False
    Application.CutCopyMode = False
Avatar billede MaxZpaD Professor
07. december 2023 - 09:53 #1
Prøv med denne makro i stedet:

    ActiveSheet.Cells(Selection.Row, "C").Resize(, 4).Copy
    Sheets("Note").Range("A3").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks:=False, Transpose:=False
    Application.CutCopyMode = False
Avatar billede Butterfly Ekspert
07. december 2023 - 12:20 #2
Tusind tak MaxZpaD, det er helt perfekt og noget mere elegant end min løsning