Avatar billede Laila Praktikant
10. december 2023 - 14:35 Der er 2 kommentarer

Problemer med betalinger på nettet.

Jeg har problemer med 3d-Secure, når jeg skal betale på nettet. Når jeg har tastet alle kortoplysninger ind, ved kassen, så kommer den side hvorpå man skal taste engangskode og personlig kode eller bruge MitId, ikke frem. Og jeg modtager heller ingen kode på sms. Der kommer bare en besked på pc´en om at 3dSecure var for langsom om at svare. Alt dette er sket efter at pc´en er blevet opdateret i Windows og Norton 360. Mit problem er kun når jeg bruge min egen pc. Bruger jeg en anden pc, går betalingen nemt igennem. Har haft kontakt med Nets, men de mener at det er en langsom browser, som er skyld i det. Gode råd modtages gerne.....
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2023 - 16:41 #1
Prøv at installere en anden browser (Google Chrome, Firefox). Hvis det også giver problemer, kan det måske skyldes firewall opsætning. Prøv at deaktivere firewall, og test så igen i de to browsere.
Du skal selvfølgelig starte med at slette al historik i din nuværende browser og se om det løser problemet.
Avatar billede Laila Praktikant
16. december 2023 - 19:42 #2
Tak for råd. Har løst problemet. Ved ikke helt hvordan, men nu virker det igen.