Avatar billede Jolles Professor
11. december 2023 - 08:16 Der er 1 kommentar

iPhone 12 pro google kalender uden lyd

Tidligere sagde googles kalender pling, når der var noget, jeg skulle huske. Det gør den ikke længere,. Kan jeg få den funktion tilbage.

Lyden i min iPhone er også næsten uhørlig - det er ikke ringetonen, den larmer op, men alle de andre lyde.

Ønsker jer glade decemberdage med masser af  gyldent lys
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2023 - 11:59 #1
i Indstillinger kan du finde ned til Google kalender - og på den aktivere notifikationer (og evt vælge en lyd, der ikke bruges til andet)