Avatar billede Jette Novice
17. december 2023 - 04:35 Der er 1 løsning

Hvordan laves to forskellige hovedoverskrifter i det samme dokument?

Jeg har lavet en indholdsfortegnelse, hvor hovedoverskriften starter med
1.0
1.1.
2.0
2.1
Osv.

Længere nede starter indholdsfortegnelsen med

11. Diagnoser 1
12. Diagnoser 2
13. Diagnoser 3
Osv.

Hvordan laver jeg en ny hoveoverskrift, hvor der ikke kommer nummer ud for, diagnoserne?
Pft
Avatar billede Jette Novice
26. december 2023 - 19:06 #1
Jeg har fået hjælp til at løsning af problemet. Det er løst ved at lave en ny typografi som hovedoverskrift.