Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
27. december 2023 - 23:04 Der er 2 kommentarer

Hvordna logge ind på "gammel" ubrugt Facebook konto?

På min Facebook har jeg en gammel ubrugt konto ubrugt i flere år), som jeg gerne vil slette,
MEN da jeg ville logge ind via min mobil blev jeg automatisk logget ind på min gamle konto! som jeg ikke kan slette via min browser!
HVORDAN KAN JEG VIA MIN PC LOGGE IND PÅ MIN GAMLE KONTO OG LUKKE/SLETTE DEN?
(har forsøgt at anvende Facebooks vejledning, men den er ubrugelig, da der IKKE kommer "indstillinger" frem når jeg klikker på profil foto!
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2023 - 13:20 #1
Men kender du login til den gamle konto ?

Er det via Facebook eller Mobil Browser du er logget på den ?
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
30. december 2023 - 15:55 #2
Jeg kender password og logger ind via Edge, og vil slette den konto, men den vejledning Facebook giver, den dur ikke, for der kommer ikke halvdelen af de spørgsmål/svar op som de beskriver