Avatar billede Darth68 Praktikant
14. januar 2024 - 02:17 Der er 2 kommentarer

Medal of Honor allied assault (Win. 10)...

Har købt en Warchest hos EA som indeholdt spillene MOH Allied asault, spearhead samt breakthrough....Har installeret spillene på min SSD extern harddisk, men kan på ingen måde få spillene til at starte op...Er der nogen mulighed for at få det til at virke??
Avatar billede Little Helper Seniormester
14. januar 2024 - 22:49 #1
Hej Darth68.

For at give et bud på dit spørgsmål skal jeg vide hvad den gør (eller netop ikke gør) når du prøver at starte spillet op. (Kommer der en fejlkode eller en meddelse om hvad fejl der forhindrer spillet at starte.

Kikker du på nettet så er en af MS opdatering sikkert skyld i dit problem, En sikkerhedsopdatering Microsoft Security Bulletin MS15-097 kunne være det der skyldes fejlen. Men da du ikke nævner hvad fejl den kommer med er det ikke til at vide.

LH
Avatar billede Darth68 Praktikant
15. januar 2024 - 17:29 #2
Har fået de tre spil til at virke, var noget som jeg kunne bruge til det på nettet...