Avatar billede Michael Vahl Praktikant
14. januar 2024 - 17:30 Der er 4 kommentarer

Prisberegner til hjemmeside

Hej Eksperten

Jeg står overfor en udfordring i forbindelse med min Wordpress-hjemmeside, der er dedikeret til udlejning af telte til diverse begivenheder. I håb om at forbedre vores kunders oplevelse og gøre det lettere for dem at få nøjagtige prisoverslag, leder jeg efter et pålideligt plugin til en prisberegner. Dette værktøj skal integreres på vores hjemmeside og give vores besøgende mulighed for at indtaste forskellige oplysninger, der er afgørende for en præcis prisfastsættelse.

Jeg er på udkig efter et plugin, der ikke kun er funktionelt, men også brugervenligt. Det skal kunne håndtere variabler som antal gæster, den specifikke adresse for arrangementet og eventuelle særlige ønsker vedrørende dekoration. Da vi opererer på en Wordpress-platform, er det vigtigt, at pluginet nemt kan tilpasses og integreres på vores eksisterende hjemmeside.

Jeg har fundet en anden teltudlejningsvirksomhed der har lavet noget lignende det, jeg ønsker: https://www.lovetipis.co.uk/quote/ - jeg synes bare, at det ser enormt kedeligt ud, jeg kunne godt tænke mig noget, hvor man fx kan se billeder af teltene, måske endda noget interaktivt hvor man kan indsætte borde, stole m.m. og lave sin egen planløsning.

Vores egen hjemmeside kan ses på www.nordictipi.dk, så kan I få en idé om hvor kommunikation og udtryk generelt. Det kan også være I har idéer til andre UX-forbedringer?

Bedste hilsner,

Michael
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2024 - 18:28 #1
Start lige med at spørge de andre, om du må låne deres kode - og så tilrette den lidt derefter. Det er jo et ret lille kundeområde du leder i, så i bedste fald kan der måske sælges en i DK af den kode.
Avatar billede Michael Vahl Praktikant
14. januar 2024 - 18:42 #2
Hej Claes. Optimalt set ville leder jeg efter et plugin, der kan klare opgaven - så jeg selv kan konfigurere og sætte det op, jeg koder ikke.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
21. januar 2024 - 00:24 #3
Der er en del hvis du søger på google efter price calculator plugin, fx denne https://wordpress.org/plugins/cost-calculator-builder/
Avatar billede Michael Vahl Praktikant
21. januar 2024 - 09:21 #4
Yes, den er jeg med på, det var nok mere for at høre, om der var nogen, der havde førstehåndserfaring med nogle af de plugins.