Avatar billede tummes1983 Mester
30. januar 2024 - 15:09 Der er 1 kommentar

Outlook.com regel

Hej
Jeg vil gerne lave en regler der sender automatisk svar til alle underfor orginasationen. Hvis jeg gør det i klienten, virker der kun når jeg er online. Hvis jeg gør der i .com udgaven, kan jeg ikke vælge at sende en automatisk mail. Alternativet kunne være med autosvar, men få kan man jo i nogle klienter allerede inden man sender, se vi "ikke er tilstede". Nogen ideer?
Pft
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. januar 2024 - 10:15 #1
Dels er der mange del-elementer i en regel, der vil gøre den "client-based", og dermed kun fungere når du er online, da den jo netop afvikles i Outlook.

Server-based regler er begrænset af den server, de skal afvikles på, så handler det om en Exchange, vil det være versionen og opsætningen af den, der dikterer, hvad der kan afvikles her, eller skubbes ud til klienten.

Autosvar burde under alle omstændigheder ende med at være server-based.