Avatar billede thom0383 Praktikant
03. februar 2024 - 13:53 Der er 1 kommentar

Kalender bøvl

Når jeg forsøger at få min google kalender på min android mobil ( samsung A32) til at synkronisere med kalender på min Ipad sker der ikke noget.
Men hvis jeg skriver noget i kalender på Ipaden dukker det fint op på mobilen.
Virker altså kun den ene vej. Har også prøvet med google kalender app.  på Ipaden .Samme problem…..☹️
Avatar billede Erik K Ekspert
05. februar 2024 - 00:34 #1
Når du bruger Google kalender på begge enheder, bruger du så også samme Googlekonto og er logget ind på den begge steder?
Hvis du følger disse trin, så bør det virke, hvis du har en stabel internetforbindelse:

Åbn Indstillinger-appen på din iPad.
Tryk på "Kalender".
Tryk på "Konti".
Vælg din Google-konto.
Sørg for, at "Kalender" er slået til