Avatar billede tjek0305 Novice
13. februar 2024 - 15:45 Der er 3 kommentarer

Google mesh

Jeg ha i årevis brugt mine 3 enheder Google mesh. Efter at have fået nyt modem fra Yousee kan jeg ikke installere enhederne.
Google Wifi virker ikke mere så jeg bruger Google Home. Hvad gør jeg galt?
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2024 - 16:19 #1
Mit gæt ville være, at du skal resette enhederne før de kan kobles på en ny router (navn/Password).
Du kan google dig til resultater. Har ikke selv mesh, så blot en tanke.
Avatar billede tjek0305 Novice
13. februar 2024 - 16:47 #2
Alle 3 enheder er resettet, måske er er det modemmet der skal sættes i Bridgemode har jeg læst et sted.
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2024 - 17:58 #3
Så logger du bare ind på YouSee routeren som ADMIN og slår bridgemode til / slukker for DHCP serveren.