Avatar billede rene1111 Juniormester
21. februar 2024 - 15:03 Der er 3 kommentarer

DATA (D)

Kan man gemme alle slags filer på D skiven, eller skal noget være gemt på
C skiven ?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2024 - 16:57 #1
Du kan flytte hvor dine ting skal gemmes. Opret mapper med navn på det du vil have flyttet. Dokumenter billeder videoer kan alle flyttes. Sågar din overførsel mappe kan også flyttes. Jeg har selv gjort det på mine computete. Alle filer der ikke har med Windows at gøre ligger på en anden harddisk. Sidder på telefon nu men mener at fremgangsmåde er at højreklikke på mappe og vælge egenskaber. Her inde skulle være en mulighed der hedder flyt.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2024 - 08:57 #2
Når du højreklikker på en mappe, så gå ned til egenskaber - der er et faneblad, der hedder placering (hvis du kan/må flytte mappen). og så er det bare at vælge fx nyt drev...
Hvis der ikke er et faneblad placering, så kan den ikke flyttes (fx Brugere) men nogle undermapper på den enkelte bruger kan godt flyttes.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2024 - 09:08 #3
Rigtigt Claes57. Punktet hedder placering. Huskede det ikke helt rigtigt da jeg sad med telefon i hånden :-)