Avatar billede NHG Juniormester
22. februar 2024 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Premiere Elements

Nogle MP3'er kan ikke lægges i programmet, selv om filtypen er helt ens. Kan det være pga. filstørrelsen, fx. én på godt 5 MB?
Avatar billede kurtba Ekspert
22. februar 2024 - 22:32 #1
Det har intet med størrelsen at gøre.
Jeg har brugt mp3 filer på mere end 100 mb uden problemer.
Så problemet må være et andet sted.
Du skriver ikke hvilken version af Premiere Elements du har, men jeg har flere versioner installeret og vil gerne prøve filen i en af dem, hvis du vil uploade den til et sted, hvor jeg kan hente den - og lige fortæller hvilken version du har.
Du kan jo også bare prøve at gemme den i et andet format og så se, om ikke du kan få den ind i programmet på den måde, da Premiere Elements jo kan arbejde med mange forskellige lyd formater.
Avatar billede NHG Juniormester
23. februar 2024 - 08:39 #2
Tak for det! Versionen er 20.0, programmet er købt i 2022, og dets opdaterings-mulighed er ikke aktiv (hvordan kan man iøvrigt få en opdatering?). Filen var hentet fra Youtube via "Youtube MP3 Converter Free Online", og jeg tænkte om der var en begrænsning indbygget ... så jeg smed den i en online MP3-converter , og derefter virkede det. Hvad forskellen er, ved jeg så ikke.
Avatar billede kurtba Ekspert
24. februar 2024 - 15:53 #3
Du kan købe opdatering her.
Rul nederst på siden.
https://www.adobe.com/dk/products/photoshop-premiere-elements/upgrade.html