Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 08:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 forskel

Jeg har 2 pc med Windows 10 men udseende er ikke ens i de forskelige programmer for eksempel i enhedshåndtering der kan jeg ved at trykke på
hændelser på den ene pc se hvad der sker men på den anden kan jeg ikke se nogen hændelser begge pc er opdateret
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2024 - 09:06 #1
Windows 10 til private brugere findes i forskellige udgaver. Der er Home og Pro udgave. Derudover kan de fås i en udgave der hedder S mode, hvor Microsoft låser computeren til kun at kunne installere fra Microsoft Store. Jeg har ikke selv bidt mærke i nogen forskel men har dog både pro og home udgaven.
Er begge dine computere af samme version?
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 09:23 #2
Det er begge Windows 10 home er der yderlige forskelle jeg er ikke så meget inde
i det
Avatar billede poko1 Ekspert
24. februar 2024 - 09:51 #3
Når du i Enhedshåndteringen trykker på vis ! Står de så ens?
https://ibb.co/rbKDbDZ
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:04 #4
Der åbner et vindue hvor der står det samme
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:13 #5
jeg kan se at det er samme driver version men forskelig årstal har det nogen betydning
Avatar billede poko1 Ekspert
24. februar 2024 - 10:15 #6
Det er vel blot et spørgsmål om hvornår det er installeret?
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:17 #7
yderlig oplysning jeg kan indstille til samme årstal men det ændre ingen ting
Avatar billede falster Ekspert
24. februar 2024 - 10:19 #8
Indspark:
Er det visningen under "Logbog" - "Brugerdefinerede visninger" og punkterne derunder, der er problemet?
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:32 #9
problemet er faktisk at usb stik på front  af HP pc når jeg kikker på information så
er siderne ikke ens der kan jeg se hændelser på den ene men ikke på den anden pc
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:46 #10
lidt yderlige oplysning front usb virker ikke HP8200usdt men i enhedhåndstering skriver denne enhed virker korrekt og HP hardware test skriver også de er orden
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 10:50 #11
jeg er nødt til at gå i byen kigger ind senere
Avatar billede hagbartm Seniormester
24. februar 2024 - 16:10 #12
jeg stopper her mange tak for indlæg