Avatar billede desist Seniormester
29. februar 2024 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Hej
Hvor bliver mailen gemt hvis man trykker “gem” på disketten ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. marts 2024 - 08:12 #1
Som udgangspunkt i "Overførsler" i de personlige mapper på din PC, men du kan så også selv udpege en anden placering med "Gem som".
Avatar billede desist Seniormester
01. marts 2024 - 15:26 #2
Mener ikke at der er en “gem som” knap?
Derimod kun “gem”
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. marts 2024 - 15:41 #3
Den simple måde er ganske enkelt at åbne den mappe, du vil gemme mailen i og så trække den fra din Indbakke og over i folderen - så får du en .MSG-fil ud af det med vedhæftede filer og det hele.
Avatar billede desist Seniormester
01. marts 2024 - 19:44 #4
Jeg tror du misforstår. Jeg var ved at skrive en mail, og i processen trykkede jeg på “gem”.
Spørgsmålet går på, hvor Outlook gemmer mailen?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. marts 2024 - 09:34 #5
Arh, på den måde - så ligger den ovre i din Outlook-mappe "Kladder".