Avatar billede jacob Nielsen Praktikant
03. marts 2024 - 15:44 Der er 2 kommentarer

waoo jeg købte faste ip så jeg kan sette server op aldet andet

waoo  jeg lige flyttet til aalborg  og jeg har fået  den  IP-adresse:  den ved jo godt hvordan bruger men  den andre 2 prøves jeg bruge dem vis skal bare en af dem hvor skal den så være jeg bruger unifi pro
DNS primær:
DNS sekundær:
Avatar billede claes57 Ekspert
04. marts 2024 - 07:33 #1
DNS er valgfrit - jeg har sat mine i router, så alle på mit lokalnet bruger den samme (jeg bruger dem med *)
openDNS
Primary DNS: 208.67.222.222
Secondary DNS: 208.67.220.220

Cloudflare DNS, no blocking:
Primary DNS: 1.1.1.1
Secondary DNS: 1.0.0.1

Cloudflare DNS, blokering af malware:
*Primary DNS: 1.1.1.2
*Secondary DNS: 1.0.0.2

Cloudflare DNS, blokering af malware samt indhold forbeholdt voksne:
Primary DNS: 1.1.1.3
Secondary DNS: 1.0.0.3
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. marts 2024 - 12:36 #2
WAN-forbindelsen (internet) på din UniFi-router skal bare sættes til DHCP, så modtager den både den rigtige IP# og DNS'er - også når du har fast IP.