Avatar billede Elin Praktikant
12. marts 2024 - 00:13 Der er 2 kommentarer

Telegram for blinde

Hejsa
Jeg bruger Telegram som dagligt kommunikationsværktøj, men har en udfordring. En af mine kolleger er blind og "læser" uden problemer Web, Facebook og Messenger mm via en skærmlæser.

Har Telegram en tilsvarende funktion?
Det vil åbne op for spændende muligheder, hvis man som blind kan bruge Telegram

Mvh Elin
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2024 - 08:20 #1
Nu havde du sat det under Android, så https://telelight.me/en/
Avatar billede Elin Praktikant
12. marts 2024 - 23:49 #2
Tak for svar ... er sendt videre :)