Avatar billede Boy Praktikant
23. marts 2024 - 15:22 Der er 2 kommentarer

iPad tastatur

Mit tastatur skriver ofte ikke det jeg beder om, feks hvis jeg trykker på afstandstasten skriver den b eller komma. I dag forsvandt et ord efter at jeg havde skrevet det??? Er IPad ved at være kaput?
Avatar billede INK Ekspert
23. marts 2024 - 17:33 #1
Er det et eksternt tastatur eller det på skærmen?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2024 - 18:36 #2
Slå udvidet fra - tastaturet gætter på, hvad du vil skrive, og rammer (ofte) forkert.
I indstillinger/generelt/tastaturer så stop "automatisk rettelse"
Så er der kun de tegn, som du har trykket på, og alm stavekontrol er vist (men ikke rettet)