Avatar billede Moltke Novice
01. april 2024 - 19:11 Der er 5 kommentarer

13 årig kan ikke oprette facebook konto

Min 13 årige søn bliver når han forsøger at oprette facebook konto først suspenderet og dernæst deaktiveret

Andre der oplever det samme, hvad gør jeg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2024 - 19:40 #1
Du kan lave en anke, når du logger på kontoen og får at vide at den er suspenderet.

Men det kan skyldes at mail-adressen tidligere har været brugt til at oprette en konto...
Avatar billede Moltke Novice
01. april 2024 - 20:18 #2
Hej
Vi har brugt forskellig mailadresser.

Vi har lavet en anke hver gang. Den sidste gang kunne vi sende et billede af hans ansigt og de to første optog de også hans ansigt - men ligemeget hjalp det

Det er noget op af bakken
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2024 - 21:58 #3
Og får man via anken ikke at vide hvorfor kontoen er suspenderet?
Avatar billede Moltke Novice
01. april 2024 - 23:15 #4
Jo de henviser til deres generelle regler - men kan ikke se hvordan vi bryder dem. Han opfylder alderskravet og det egen ægte profil. Han hverken støder eller chikanere nogen mv. det er hvirkelug en gåde

Så slutter de af med at der ikke kan klages yderligere - vi må gå til landets domstole
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. april 2024 - 13:57 #5
Det er automatiseret support når den er allerbedst - klag til du bliver gasblå i hovedet, det rager os langsomt, når du ikke kan overbevise vores robot om at der skal ske noget....

Det er samme adfærd, de udviser når div. medier forsøger at få dem i tale, så for en menig bruger er det nok desværre lukket land.