Avatar billede hclisbedsted Seniormester
12. april 2024 - 10:55 Der er 15 kommentarer

billeder fra iphone til pc

jeg kan pludselig ikke overføre billeder fra min iphone til min pc , når jeg prøver skriver den . der blev ikke fundet nogen billeder eller videoer på denne enhed tråds det at der er masser af billeder , hvis jeg vil overføre fra mit fotoapparat går det fint så jeg går ud fra at det har noget at gøre med min iphone. hilsen  h.c.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2024 - 10:58 #1
Bruger du programmet billeder til at importere dem?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. april 2024 - 11:13 #2
De burde også være synkroniseret til iCloud - så kan du finde dem her:
https://www.icloud.com/photos
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
12. april 2024 - 11:24 #3
Jeg går ind i min pc og finder iphone og vælger impoter  billeder og så kommer denne besked
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. april 2024 - 11:26 #4
Ja - men så prøv lige at hente dem fra iCloud, som beskrevet ovenfor?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
12. april 2024 - 13:17 #5
undskyld ! men jeg er ikke klar over hvad icloud er , er det noget man skal have for at kunde hente sine billeder over på sin pc og er det noget man skal betale for ?, jeg er flere gange blevet rykket for at skulde forøge min lagerplads i icloud men det har jeg slettet da jeg ikke vidste hvad det betød
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
12. april 2024 - 13:41 #6
kan det hjælpe at slette nogle af de billeder jeg har på min iphone , jeg gemmer mine billeder på en extern harddisk
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2024 - 20:17 #7
#6 Hvis lageret på din iPhone er fyldt helt op, kan det give problemer. Det kan du checke i indstillinger.
Som foreslået i #1 kan du forbinde din iPhone med kabel (USB) til din PC, og så anvende programmet "BILLEDER" til at importere fra iPhone.
Hvis du på din iPhone synkroniserer billeder/videoer med iCloud (det er et valg) så kan du selvfølgelig som anført i #2 og #4 downloade dine fotos fra iCloud via en browser.

Det står mig ikke helt klart, hvad du reelt gør for at overføre dine billeder. Bruger du stifinder?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
12. april 2024 - 21:20 #8
ja det er rigtig , jeg bruger stifinder.
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2024 - 22:04 #9
Prøv lige at anvende metoden i #1 og #7. Kan du importere med "BILLEDER"?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
14. april 2024 - 09:29 #10
ja jeg ved godt at jeg ikke er så teknisk , jeg tror ikke problemet har med icloud at gøre, problemet er at når jeg forbinder iphone med pc så går jeg ind og finder iphone trykker på impoter billeder, så kommer meddelelsen (der blev ikke fundet nogen billeder eller videoer på denne enhed) trods det at der er masser af billeder på min telefon , kan det være en indstilling på min iphone der står forkert , hvis jeg vil overføre billeder fra mit fotoapparat er der ingen problemer. m.v.h. h.c.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2024 - 09:35 #11
Jamen du har jo spurgt om det samme før hvor du blev vejledt i at bruge billed programmet og der vælge importere. Hvorfor ændre på den procedure??
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2024 - 09:36 #12
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2024 - 09:38 #13
Forkert link
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2024 - 15:52 #14
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2024 - 16:45 #15
Tak ink.