Ja, det gik lige lidt stærkt. Domæne er tilknyttet Exchange Online hos Microsoft - Office.com Når jeg sætter en mail klient op - Outlook og indtaser mail-adresse finder den selv oplysningerne (autodiscovery) og alt virker. Nu har vi en hjemmeside hvor vi skal bruge vores egen opsætning af en mail-adresse der findes på exchange online. F.eks. XYZ@minegenhjemmeside.dk -_ SMTP = smtp.office365.com / password /Port587. Den vil så ikke sende noget "logge ind" via den vej. Derfor læste jeg lidt omkring How to set up SMTP AUTH client submission - og det har jeg slået slået til. Men stadig problemet. Har læst lidt omkring f.eks. kopi/scannere også opsættes på den måde.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.