Avatar billede hagbartm Seniormester
17. april 2024 - 07:52 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

facebook

jeg kan lige pludselig ikke logge på Facebook hver gang jeg prøver hopper en side op hvor der står whatsapp og så kan jeg ikke komme længere jeg vil lige
tilføje at jeg aldrig har haft whatsapp  på pc eller telefon
Avatar billede puren Ekspert
17. april 2024 - 09:05 #1
Du kan lige på nogle af de her tråde og så snakker vi bagefter

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/internet-og-onlineloesninger/sociale-medier
Avatar billede hagbartm Seniormester
17. april 2024 - 10:46 #2
Der er desværre ikke nogen af dem der ligner mit problem
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2024 - 11:37 #3
Bruger du andre Facebook relaterede ting hvor du ved et uheld kan have kommet til at tilknytte whatsapp? Instagram for eksempel?
Avatar billede hagbartm Seniormester
17. april 2024 - 17:09 #4
Nej jeg bruger ikke andre publig kanaler
Avatar billede hagbartm Seniormester
18. april 2024 - 07:27 #5
Jeg vil lige sige at det lykkedes at komme af med Whatsapp ved at lave en ny konto
men der er det mærkelige går jeg på Facebook med Firefox dukker siden op igen
men ikke på Edge så jeg holder mig væk fra Firefox ind til videre
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2024 - 07:54 #6
Har du prøvet at rense ud i dine cookies og historik på Firefox?
Tjek evt om der er nogle tilføjelser der ligger på den om de kan referere til noget der laver det du oplever.
Avatar billede hagbartm Seniormester
18. april 2024 - 09:03 #7
Jeg har fuld styr på cookie og lignende men jeg afinstallerede Firefox ikke mere
risiko fra den kant