Avatar billede made4u.mnn Juniormester
28. april 2024 - 13:33 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde opretteren af en e-mailadresse og facebookside

Jeg skal være administrator af en eksisterende Facebookside, men kan ikke foretage de nødvendige ændringer uden at kende den oprindelige opretter af siden såvel som af den tilknyttede e-mailadresse (har spurgt flere). Kan I hjælpe?
Emailadressen er kunsthaandvaerkermarked.svb@gmail.com
Facebooksiden er https://www.facebook.com/KunsthandvaerkerMarkedISvendborg/

Mvh Marianne Nielsen
Avatar billede claes57 Ekspert
28. april 2024 - 14:24 #1
fra en indlæg på siden:
Varme sommerhilsner fra bestyrelsen: Anne Kirstine, Annette, Evald, Jesper og Marianne
Tjek dem - mindst en i bestyrelsen må have data. Typisk formand, sekretær og kasserer.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. april 2024 - 15:42 #2
Du nød til at finde en der kan tilføje dig som admin
Avatar billede PAD-dataservice Juniormester
29. april 2024 - 11:03 #3
kunsthaandvaerkermarked.svb@gmail.com har tilsyneladende ikke sat en sekundær emailadresse eller gendannelses-telefonnummer på. Så med mindre du vil prøve den ultimative tålmodighedsøvelse det er at få fat i en egentlig person i FB support, så er det bedste bud at kontakte alle i bestyrelse evt. den der har nummeret 29 27 19 53 som er på siden, og bede dem se om de har adgang. Hvis du er heldig og der er en, så kan de først give dig adgang, når de har add'et dig som ven på deres personlige side.