Avatar billede Nanarsi Juniormester
07. maj 2024 - 10:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vise flere ark fra samme workbook

Kan man vise flere ark fra samme workbook samtidig så man ikke skal skifte imellem dem?
Jeg kan selvfølgeligt oprette en kopi af det ene ark, men så kan det blive lidt tricky hvis jeg laver ændringer i det...
Avatar billede jens48 Ekspert
07. maj 2024 - 11:15 #1
Du kan finde et link til en engelsksproget video om dette emne på https://www.youtube.com/watch?v=Hx6aFo7okCc
Avatar billede MaxZpaD Professor
07. maj 2024 - 11:17 #2
Under menupunktet "Vis" finder du gruppen "Vindue", hvori der er en knap, som hedder "Nyt vindue".

Dette giver dig et nyt vindue med samme workbook/projektmappe, hvor du kan skifte imellem arkfanerne, uden at det påvirker det oprindelige vindue.

Menupunkterne kan hedde noget andet på engelsk, og der kan muligvis også være forskel imellem Excel-versioner.
Avatar billede Nanarsi Juniormester
09. maj 2024 - 12:56 #3
Tak MaxZpaD
Det var lige det jeg søgte 👍