Avatar billede Rob Praktikant
15. maj 2024 - 09:33 Der er 1 løsning

Vil slette spil, men noget af stien mangler

Hej,

Jeg har fået slettet nogle filer i et spil, som betyder at jeg ikke kan bruge "fjern programmer/apps" i windows til at slette spillet. Jeg har forsøgt manuelt at slette spillet, men jeg kan ikke finde filerne med de mange GB som min computer siger at spillet stadig fylder mit drev med.
Jeg har overvejet at formatere min computer, men vil gerne beholde windows 10 og mit office program, så jeg ved ikke om det er muligt at formatere.
Håber I kan hjælpe med en løsning.
Tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2024 - 09:42 #1
Installer spillet igen, og afinstaller det nu på korrekt vis.

Alterantivt, afinstaller med en "uninstaller" såsom https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/