Store Mobilepay problemer
Da jeg med mellemrum køber ting på DBA, kan der sommetider opstå problemer vedr. betaling via Netbank. Jeg har flere gange oplevet at sælgerne ikke har villet gennemfører handlen, da jeg ikke har Mobilepay. Derfor har jeg besluttet at få dette. Det skulle vel heller ikke være noget videre problem troede jeg, det skulle vise sig ikke at passe. Jeg henvendte mig til min bank (Arbejdernes Landsbank) og fik at vide at det ikke var dem der tog sig at dette. Jeg fik et nummer til Mobilepay, men fik der beskeden "at vi har usædvanlig mange opkald i øjeblikket". Jeg prøvede derfor at gå ind på Mobilepays hjemmeside, og efter meget besvær troede jeg at nu var der lys for enden af tunnelen, men der tog jeg fejl.Når jeg nu logger ind på Mobilepay popper den besked op:
"Velkommen til MobilePay
Hvor bor du?
Noget gik galt. Prøv igen senere. [E4010]
Fandt du ikke dit land?
Læs hvorfor."
Nederst er der et nedtonet gråt felt hvori der står "Næste"
Ved klik på "Læs hvorfor" kommer der en side på engelsk.
Der står Vipps MobilesPay
Why can´t I find my country?
Længere ned står der at for at registrere i Norge, i Danmark og i Finland er nogle krav der skal opfyldes.
Jeg fatter simpelthen bare intet af dette. Det er som om at dem der har lavet det har haft en dårlig dag. Jeg har prøvet at afinstallere MobilPay appen, men efter geninstalltion er det igen det samme.
Nu håber jeg at nogen kan hjælpe, for dette er tæt på at være et mareridt.
På forhånd tak.
Erik Hg