Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 19:48 Der er 16 kommentarer og
6 løsninger

RAM KØB - Anbefaling af forhandler, som har en hurtig leveringstid!

Jeg bestilte 2x256MB PC-133 Kingston SD-RAM i Tirsdags, fra http://www.shg.dk, dem har jeg så ventet på indtil nu, hvor jeg i dag ringede og forhørte mig om hvor min RAM blev af:

\"Jamen, der er ingen bestilling med dit navn!\"

Fedt nok!

Så har jeg vandret rundt i 6 dage, ventet med spænding på mine nye RAM, og SHG\'s system fucker åbenbart up, og jeg har intet bestilt på deres site.
Hurra!

Hvilke shops er har en god leveringstid (MAX 2 dage, nu er jeg meget utålmodig!) og leverer samtidigt en god support og ombytning, hvis noget skulle være i vejen?

Med Venlig Hilsen
Thomas
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 19:51 #1
Sad lige og lurede på X-Data. Noget godt eller dårligt @sige om dem?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 19:52 #2
Find en biks i omegnen.
Det behøver ikke at koste ret meget mere.
Avatar billede trixx Nybegynder
03. september 2001 - 19:53 #3
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 19:54 #4
http://www.prcdata.dk
329,-
Kort leveringstid.
Avatar billede proboss Nybegynder
03. september 2001 - 19:55 #5
Prøv han her han plejer at være meget hurtig
http://www.hkautomation.dk

//proboss
Avatar billede trixx Nybegynder
03. september 2001 - 19:56 #6
Vælg 1x512 i stedet for 2*256.
Avatar billede keysersoze Guru
03. september 2001 - 19:57 #7
denne slags problemer vil altid opstå - desværre.

Jeg har kun positive oplevelser med shg.dk - så derfor kan jeg stadig anbefale dem da det jo lige så godt kan være en fejl i din ende som deres.

Jeg kan også anbefale prc-data.dk - dem har jeg dog oplevet næsten det med som du har med shg.dk.

desværre er det den slags der kan ske - men det gør jo ikke nødvendigvis forhandleren dårligere, da fejlen kan ligge mange andre steder...
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 20:00 #8
trixx> Ville nok ikke være så smart, da mit BX440 Chipset ikke understøtter mere end 256MB RAM p. DIMM slot.

keysersoze> Kan forsikre om at fejlen ikke er på min side. Jeg gennemgik bestilling som den skulle gennemgå\'s, og fik samtidigt et kundenummer, hvor man skulle kunne se status på varen. Eneste problem var, at der intet om status stod på den, kun at jeg havde haft bestilt varen.
Avatar billede dar Nybegynder
03. september 2001 - 20:07 #9
tkirk>> Jeg har også en harddisk til reperation hos dem... Og det har jeg haft i 3 måneder..:(
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 20:10 #10
dar~> Surt :(
Avatar billede bbs Nybegynder
03. september 2001 - 20:12 #11
X-data er rigtig gode, ingen problemer med dem.
Jeg bruger PRC-Data, X-DATA & Midt-Data, da de alle er hurtige til at levere.
Avatar billede handmade Nybegynder
03. september 2001 - 20:15 #12
Midt Data  www.midtdata.dk

Købte 512 Ram og havde dem dagen efter, og jeg fik automatisk et Postdanmark nummer hvor jeg kunne følge varen fra forretningen til mit stedlige postkontor. Hvis du har en Unibankkonto kan du spare opkrævningsgebyr ved at betale direkte fra den. Øjeblikkelig ordrebekræftelse-ingen problemer overhovedet...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 20:16 #13
Hvor bor du henne? ....sådan cirka.
Vi har en go´ og billig biks lige om hjørnet her. (Datatel)
Avatar billede bbs Nybegynder
03. september 2001 - 20:17 #14
apollo->
Ligger den i Aalborg?
Så kunne det jo være jeg smuttede forbi ;)
Avatar billede dar Nybegynder
03. september 2001 - 20:18 #15
tkirk>> Personligt kan jeg jo godt lide http://www.prcdata.dk
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 20:19 #16
bbs>> he he, i Valby.
Avatar billede dar Nybegynder
03. september 2001 - 20:19 #17
Jeg har handlet hos dem omkring 5 gange og der har absolut ikke været nogle problemer der. Jeg har hele tiden fået tingene inden for den lovede leveringstid og i perfekt stand.
Og det var sådan set et svar.
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 20:53 #18
Takker for alle svar :)

Jeg fandt ud af, at efter at have været væk et stykke tid, er mit point anatal gået en del op, så smider lidt ekstra i, til Jer :)
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 20:55 #19
Bliver forresten PRC-Data :) Håber bare jeg kan komme ind på siten, ser ikke ud til den er glad for min Internet Explorer 6...
Avatar billede bbs Nybegynder
03. september 2001 - 20:56 #20
Takker for points :)
Avatar billede tkirk Nybegynder
03. september 2001 - 21:03 #21
*phew* Så kom jeg ind... Min IE6 ville ikke lade den bruge cookies, og derfor stod den bare og loadede i 10 min...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. september 2001 - 23:21 #22
Takker for point. :)