Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 11:36 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Counter-strike skinscheat??

nogle siger at man kan finde en skinscheat hvor alle terrorisyer er en farve og alle CT en anden farve gidsler en farve og VIP en anden favre hvor kan man downloade den??

Er det egentaget snyd at spille med skinkcheat der er jo ingen andre der kan se det.....
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:38 #1
ja du skal trykke H. og så 4
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:39 #2
skinshack.counter-strike.net
Avatar billede steel-shark Nybegynder
12. september 2001 - 11:40 #3
du kan også \"har jeg hørt2 slætte terrorist skin så er de hvide......
så tag en bac up først ellers prøv www.counter-strike.net
der er et punkt i menuen der hedder skins hack!!!
Avatar billede foldager Novice
12. september 2001 - 11:41 #4
Om det er snyd må du selv vurdere. Jeg synes det tager noget af det sjove af...
Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 11:42 #5
steel-shark>>Nej tak.....
Morten>>Definér lige det her:
trykke H. og 4?? skal det være på samme tid eller H først og så 4??
Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 11:43 #6
jeg vil ikk kalde skinshack for dicideret snyd....kun hvis det er klan kamp....
Avatar billede foldager Novice
12. september 2001 - 11:46 #7
Du kan hente de sejeste skins på skinshack. Det kan give spillet et pift at skifte våben og folk ud med nye, men at vælge en skin i en skrigende farve er da kedeligt...(med mindre det er Superman som VIP)
Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 11:49 #8
foldager lige nu spiller jeg med terrorister som små fede gule mennesker som løber rundt med våben det er sq sejt....men alligevel har jeg ikk fået et svar fordi jeg kan ikk finde det bestemte skin på http://skinshack.counter-strike.net :o(
Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 11:53 #9
?? http://skinshack.counter-strike.net  virker ikk er det bare mig eller hvad??
Avatar billede foldager Novice
12. september 2001 - 13:01 #10
http://skinshack.counter-strike.net/main.htm virker fint. Jeg kan bare ikke finde den skinpack jeg kan huske at have set der.....
Avatar billede foldager Novice
12. september 2001 - 13:06 #11
Måske er det den her (den er stor, så jeg gider ikke DL). Prøv selv:
http://www.counter-strike.at/skinpacks.php?action=download&id=3
Avatar billede Dominix Novice
12. september 2001 - 13:57 #12
Skinshack mener jeg ikke er snyd .. det er de færreste skins der, som gør spillet fordelagtigt. Det kan gøre det nemmere for nogen (mig) at se forskel på t og ct (jeg bruger skins, men rammer stadig mine egne !!) men at lave holdene i hver deres farve er SNYD!
Avatar billede pana Nybegynder
12. september 2001 - 14:43 #13
det syntes jeg oxo ays.....