Avatar billede one Nybegynder
01. februar 2000 - 04:53 Der er 4 kommentarer

PWS

hejsa jeg har et lille problem med min pws ):
når jeg  loader siden ind den første gang virker den som den normalt gør men når jeg reloader går den bare i tomgang som om der ikke er noget flow  og den bliver bare ved med at søge efter siden.
selvom at jeg bare requester en html fil som jeg har kaldt .asp  kan den ikke åbne den og bliver ved med at lede  er det min hukommelse fordi når jeg genstarter kan den finde siden første gang  og så laver den lort igen  please help  ):

Andreas
Avatar billede lrj Nybegynder
01. februar 2000 - 15:57 #1
En reinstallering af PWS lyder som en god løsning - virker siden første gang, burde den jo også anden gang...
Avatar billede one Nybegynder
01. februar 2000 - 18:17 #2
reinstallering løser ikke mit problem ):
Avatar billede tue Nybegynder
06. februar 2000 - 02:31 #3
Det lyder meget som om det har noget med din side at gøre, og ikke din PWS.
Er det alle dine sider i din PWS, der
opføre sig sådan ???
Avatar billede lrj Nybegynder
07. februar 2000 - 01:42 #4
Nå ja, var da en mulighed. Er det ASP du kører på den side der ikke fungerer 2. gang?

Prøv med en ren html-side i stedet, og omdøb filen global.asa til noget andet - så laver serveren ikke sjove ting før siden vises.. :o)