Avatar billede fanta Nybegynder
13. september 2001 - 16:19 Der er 6 kommentarer

Hvad F*** skete der???dbr@sonofon.dk

Jeg har en Hp E-pc som jeg har installeret WinNt på og kører fint lige indtil at jeg kom ved nysgerrighed til at sætte min grafik kort til at sætte den til at kører 100 Hz istedet for 65 som den oprindelig var sat til!
Problemet er så at den er gået i sort og Kommer med en meddelse kom  Skærmen \"
grafikkoert er en integreret intel AGP 810i,maskinen er en HP-E pc Vectra c10, PIII1000 mhz med 256mb ram og 2o gigs hd.
Flere point gives ved hurtiger svar!
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. september 2001 - 16:20 #1
when you start press F8 then choose VGA mode and correct the problem.
Avatar billede fanta Nybegynder
13. september 2001 - 16:30 #2
sorry abt the email...det email skulle ikke have stået der!
På skærmenkommer der kun en meddelse efter at  Nt Booter op!:  \"Change PC Video
              Timing to 60Hz\"
spørgesmål er så at hvordan kan jeg sætte Hz tilbage til  default
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. september 2001 - 16:31 #3
on the start up process, that\'s when you press F( (several times until you get a menu
Avatar billede fanta Nybegynder
13. september 2001 - 16:33 #4
let me try that!
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 17:33 #5
dr.m->
Synes det er skægt, at de forskellige pludselig skriver engelsk til dig, når du har læst deres \"danske\" spørgsmål igennem først. :)
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. september 2001 - 22:08 #6
:)