Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2001 - 08:33 Der er 2 kommentarer

250,- for rigtigt svar, print problemer !

Jeg henleder opmærksomheden på: http://www.sharksforum.com/q/19

Personen er villig til at betale for et hurtigt svar, så hermed er tippet videregivet.

Mvh.
Andreas
Avatar billede kasseper Nybegynder
19. september 2001 - 08:53 #1
Undskyld mig meget(al respekt til eksperten og den brugere) men er det ikke lidt af en faliterklæring at admin ikke bruger sit eget forum....?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2001 - 09:03 #2
Det er et nyt site, som vi har udviklet og sat op. Selvsagt bruger vi selv kun egne fora !!! I øvrigt er det ikke os som spørger, men en anden person.

Håber misforståelsen således er opklaret, og der er en som er kvik, og tjener de 250,- !!