Avatar billede redsted Praktikant
20. september 2001 - 22:35 Der er 3 kommentarer

Media player uden menu og knapper

Hej Kim!

Jeg skal ha en win2000 til at starte op på en webside hvor der kan vælges og ses videofilm.

Man må ikke kunne rode rundt i noget bagvedliggende win2000 og jeg har hørt at man et eller andet sted i registreringsdatabasen kan indstille dette således at den ikke starter explorer.exe op men istedet internetexplorer med sti til den index.htm jeg vil ha vist.

Man må heller ikke kunne lukke eller åbne i IE. ergo ingen knapper, heller ikke minimer, gendan og luk.

Filmene skal vises i media player og de skal lukke mediaplayer når filmen er færdig.

Der kan ikke være tale om fuldscreen da det hele skal køre på et grafik kort med 2 udgange således at IE vinduet ses på den ene skærm og filmen på den anden.

Tastaturet er ikke tilgængeligt for dem der skal bruge den, de har kun en touchscreen!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. september 2001 - 09:40 #1
Du kan åbne et Fullscreen vindue med Mediaplayer indlejret. Var det noget???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:17 #2
har du fundet på noget her?
Avatar billede redsted Praktikant
28. august 2002 - 21:19 #3
Det hjælper jo ikke da folk stadig kan klikke på enten minimer eller gendan