Avatar billede prime Nybegynder
24. september 2001 - 10:53 Der er 5 kommentarer

Ang helt ny side

Hejsa folkens

jeg er ved og prøve og lave et forsøgs forum hvor jeg laver det meste i min index side .. i ved flere sider i en .. men nok om det

hvis jeg på min hovedside har et link som dette :

<a href=\"?mode=run_category&cat=test\">$test</a>

Så vil den jo nok vise det jeg har på min faste index side . .er det mulig og få en HELT blank side når man f.eks loader ?mode=start&type=ekspert ? så man ikke får sin index side ozze =9
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 10:57 #1
??? Jeg er ikke helt med...prøv at uddybe.. ozze =9 betyder lige præcis hvad?
Avatar billede prime Nybegynder
24. september 2001 - 11:01 #2
http://www.stakkel.dk/utopiaholic/

se her ...

Når du klikker på det første category .. .går den jo videre til den category .. men den viser jo ozze min index side ... det jeg gerne vil sige er når man laver FLERE sider i en .. kan man ikke undgå at ens index side også kommer med

f.eks

index.php?page=1

så har man f.eks hejsa med dig på index.php

men så når jeg hopper overpå ?page=1

har jeg måske hejsa med dig  + noget andet ... kan man ikke undgå det
Avatar billede barlach Nybegynder
25. september 2001 - 19:39 #3
vil du undgå index.php i adresselinien ???
Avatar billede barlach Nybegynder
25. september 2001 - 19:40 #4
...eller vil du undgå at det der oprindeligt var der???
Avatar billede jasber Nybegynder
30. september 2001 - 17:25 #5
Den ka\' du fikse ved at lave et check på om $page er sat. F.eks:

<?php
  if (!$page)  // <-- Hvis $page ikke er sat
  {
    print(\"hejsa med dig\");
  {
  else if ($page == 1)
  {
    print(\"noget andet ...\");
  }
?>

Så ka\' du selv fylde flere \"else if\'er\" på for hver side du vil lave.