Avatar billede traetafeksperten! Nybegynder
25. september 2001 - 15:52 Der er 5 kommentarer

Nu kan det fandeme være nok!

For helvede eksperten, tag dig SÅ sammen!

Jeg ville logge ind, som jeg plejer, men da jeg skrev brugernavn og pass, skrev den at jeg ikke havde godkendt, den email, man får af eksperten, når man opretter sig som bruger! Nåeh, ja! okay, da, det er også kun 1½ år siden jeg oprettede mig...
Men så skriver den at jeg har fået en email, hvor jeg skal godkende mig som bruger, men jeg er ikke fået nogen email, det er 3 dage siden jeg prøvede at logge ind...
Så nu er jeg blevet nødt til at oprette et nyt brugernavn, jeg er så fucking træt af eksperten!!!

Hvad vil i så gøre ved det? -Ikke noget?? Nååh, nej, det er jo eksperten.dk det her, der gør man jo ikke noget ved problemerne!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. september 2001 - 15:53 #1
har du prøvet at sende en mail til info@eksperten.dk?
Avatar billede bouggi Nybegynder
25. september 2001 - 15:56 #2
hvilket navn brugte du da du loggede dig ind for de 1½ år siden
det kunne da være lidt sjovt for at se om det pågældende stadig figurede i systemet

///Bouggi
Avatar billede traetafeksperten! Nybegynder
25. september 2001 - 16:15 #3
bouggi>> Det er ikke 1½ år siden jeg loggede ind, det er 1½ år siden jeg oprettede min bruger og den har jeg benyttet flere gange om ugen, siden... Lige indtil for ca. 1½ uge siden, hvor jeg ikke kunne logge ind...
Avatar billede surferen Nybegynder
25. september 2001 - 17:29 #4
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:39 #5
luk