Avatar billede escaton Nybegynder
27. september 2001 - 15:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

download en webside

Jeg ved der findes et/flere programmer der kan downloade en hjemmeside, men hvilken?
Avatar billede kapla Nybegynder
27. september 2001 - 15:15 #1
Avatar billede getaway Nybegynder
27. september 2001 - 15:17 #2
Hvis du bruger Internet Explorer kan du gemme en hel side på harddisken ved at klikke på \"Tilføj Link\" og klik for at kunne se den offline...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
27. september 2001 - 15:17 #3
Download Accelerator! - det kan lidt af hvert!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
27. september 2001 - 15:20 #4
Det kommer vist an på hvilken side du vil downloade.
Hvis siden har indhold den henter fra databaser kan det vist ikke lade sig gøre at hente den i fuld udstrækning, men hvis det \"bare\" er HTML kan IE gøre det - som getaway skriver!
Avatar billede mukanus Nybegynder
27. september 2001 - 15:20 #5
hvad med at sige:

filer > gem som

du kan ligegyldig hvad mig bekendt ikke downloade asp eller php filer.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 15:21 #6
webzip:
1. How do I access a password protected site using WebZIP?

The way you download from a protected area on a web site is as follows:-

Open the site using your Internet browser.
Enter your usename and password.
Enter the protected area.
You will now see the URL for the protected page.
While still in the protected area set a task in WebZIP to download starting at the URL of the protected page.
Session cookies only allow you access a protected area for the duration of your visit therefore you must start the download within the protected area while browsing.

Avatar billede web_the_world Nybegynder
27. september 2001 - 15:24 #7
Du kan ikke downloade asp filer så du kan se dem og ændre i dem.. Men hvis du bare vil kigge en webside igennem offline, så har getaway ret.
Avatar billede abruscato Nybegynder
27. september 2001 - 15:25 #8
Pagesucker (http://www.pagesucker.com/) er et ganske udmærket værktøj til at downloade og gemme et helt website. Kan varmt anbefales.
Avatar billede escaton Nybegynder
27. september 2001 - 15:53 #9
spidersoft sætter en masse html reklame lort ind på alle html sider.

pagesucker kan kun tage 3 sider MAX, ellers skal jeg betale,... :(

Er der ikke flere programmer??
Avatar billede escaton Nybegynder
27. september 2001 - 16:14 #10
Hmmm,.... hvis jeg gemmer den gennem IE, som offline, hvor gemmer den så filerne henne?? Jeg bruger winxp
Avatar billede escaton Nybegynder
28. september 2001 - 12:33 #11
hmmm,... virkede ikke noget af det
Avatar billede snowball Novice
28. september 2001 - 12:39 #12
Teleport Pro kan hente 500 sider (mener jeg - i hvert fald en del flere end 3) inden den skal registreres !

http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm

Snowball
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. september 2001 - 16:11 #13
escaton.......hvad virkede ikke, selvfølgelig gør det det.

Og hvorfor tager du dine points tilbage