Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 21:45 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Hjææææææææælp mig!!!!!!!!!!!!!

Hejsa alle jer Eksperter...

Ja nu sidder jeg jo her med et site, meeeen jeg står og mangler et banner!!! Kan i lave det for mig???

Banner spesifikationer:
Baggrundsfarve: SORT
Størelse: 250 * 250 Pixels
Farver: 16 bit

Der skal stå \"Blondie´s hp\" på banneret!!!
Ja så må i sådan set selv bestemme resten.

På forhånd, mange tak.
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 21:47 #1
lav det selv - så svært er det sku ik\'
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 21:51 #2
Skwat>>> Fuck nu da bare dig, dit skvat.... Det kan godt være at du er sådan en wannabe logo designer, men der er jo dem DER HAR ET LIV... Og jeg giver FUCKING ikke 150 POINTs for at sådan en flabet møgunge som DIG skal give sådan et FORM for svar, du sku da have lavet det som en \"KOMMENTAR\", for hvem helvede ville være DUM nok til at give en pikslikker som dig 150 ponits for en dum bemærkning, som minder mig om en nar, der lever forand den lokale øl forhandler, nemlig en BUMS som DIG!!!!!!!!!!
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
29. september 2001 - 22:00 #3
Giv en beskrivelse af hvad der er på siden!
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:04 #4
det var nu heller ikke et svar - tænk dig om
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:05 #5
Du er oprettet i dag - hov - du giver mange point, og VED at man kan få lavet et banner - Hvis du ikke lukker nu mailer jeg admin
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:06 #6
du kender forskellen på svar og kommentar - altså en stor viden om eksperten.dk - jeg tror at det er dig der er en møgunge basta
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2001 - 22:09 #7
gramse >> Det er en kommentar. Styr dig lige og læs det ordentlig. Man skulle tro at du lige havde set \"South Park The movie\"

\"Hjææææææææælp mig!!!!!!!!!!!!!\" <-- Det kan vi da godt regne ud, man opretter normalt et spørgsmål fordi man vil have hjælp. Og hvis du bare havde brugt 30sekunder på at finde en sigende overskrift, havde jeg ikke skullet gennemlæse dit spørgsmål, bare for at finde ud af at det var endnu en lille unge der mener at point kan bruges ligesom danske kroner - samt at folk skal takke ham bagefter.

Jeg har absolut ikke lyst til at se din hjemmeside hvis det er det samme sprogbrug du benytter der. Samt alle de udråbstegn og spørgsmålstegn, har du nogensinde hørt om punktummer?

Jeg håber inderligt at ingen gider at hjælpe dig efter den opførsel du har udvist, og at dette vil gøre dig så sur, at du forlader Eksperten og aldrig nogensinde kommer tilbage.
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:09 #8
Prøv og hør her skvat!!! Nej jeg har ikke andre kontoer her på eksperten.dk, landet ligger bare sådan at her ved siden af mig, sidder en som har været medlem her på eksterpen i meget lang tid, så han hjælper mig, med hvor mange points man skal give og hvordan det hele sådan fungere og sårn!!! Så hvem er møgingen her hva, nemlig DIG!!! Så FUCK OFF JUNKIE!!! Ups sorry ødelagde jeg dine hensigter hva, *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL* *LoL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2001 - 22:11 #9
Fortalte han dig så ikke også at man ikke får ret meget hjælp ved at svine flk til?
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:12 #10
Ved du hvad tommy, du har godt nok et grimt navn!!! Tommy, det lydder som når en hund skider *Tpmmy* plump!!!!
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:13 #11
hov du vidste at det var dobbelt bruger jeg snakkede om - HOVSA - du er ikke gennemtænkt.
kan du ikke bede din \"ven\" om at slå dig, og derefter lave dit latterlige banner.
Det glæder mig at se at du kender ctrl + c og ctrl + v.
Hvad er din vens brugernavn?
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:14 #12
Min vens brugernavn er \"SKwat:mig_i_røven\" tror du jeg er dum, fucking spasser!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2001 - 22:14 #13
gramse >> Lige så snart du har noget fornuftigt at sige skal jeg nok besvare det.
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:14 #14
nej jeg er rimlig sikker!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2001 - 22:14 #15
\"tror du jeg er dum, fucking spasser!!! \"
- Til at starte med troede vi du var dum, nu er der ingen tvivl om det.
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:15 #16
Jeg ser at du kender til at være EN RØV HAMMRENDE IRRETERENDE PAIN IN THE BUT, hvad med at gå til en morder, og få dig selv dræbt, det ville resten af de NORMALE mennesker være glade for!!!
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:16 #17
Tommyf>>> Hvorfor skriver du i flertal \"- Til at starte med troede VI......\", er du en skitzo???
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:16 #18
normale mennesker kan finde på deres egne jokes og de kanogså stave til butt
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:17 #19
Defenitionen af et normalt menneske>>> En som ikke kalder sig selv for Skwat!!!!
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:18 #20
det er nu også dig der kalder mig skwat
Avatar billede yaief Nybegynder
29. september 2001 - 22:18 #21
Der er da ligegodt lagt en dejlig start der kan give grobund for nogen konstrultive og fantasifulde bannere - altsammen takket været den herligt opløftende tone som gramse lægger for dagen. Efter at have læst kommentarerne igennem er jeg i så godt humør at jeg tror jeg begynder med det samme. Jeg kan næsten ikke vente ... den positive feedback jeg kan forvente bliver sikkert også af en god kvalitet så ekspertens mange gode sider virkelig kan stråle.
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:20 #22
nå jeg tror ikke at han får noget banner
Avatar billede yaief Nybegynder
29. september 2001 - 22:20 #23
Hørte du ikke - jeg er allerede i gang =)
Avatar billede skwat Praktikant
29. september 2001 - 22:20 #24
godt ord der
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:22 #25
Nej hvor er det dejlig med lidt ironi, lige hvad man godt kan lide når \"Xperterne\" som de ironiskt nok kalder sig *LoL*, ikke kan finde ud af en skid, andet end at bruge sin tid på en åndsvagt sted!!! Nemligt hjemme foran pc´en, det er sikkert der de hele dagen og hele natten sidder, og venter på at en eller anden porno side dukker op, så de kan høvle svinet af, foran deres velplaserede 24\" skærm... Men det er sku godt at JEG da i det mindste er FRI for det..
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:23 #26
vaief>>> Ha ha, meget morsomt!!!
Avatar billede j.robert Nybegynder
29. september 2001 - 22:24 #27
Jeg havde ellers lavet et udkast til banner!!!
- Men efter denne udvikling er den blevet slettet.
Hov! - Der trykkede jeg sørme på delete.
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:25 #28
Robert>>> Tillykke, neej se han har en \"Delete\" knap, er han \"IKKE\" dygtig!!! REND MIG
Avatar billede gramse Nybegynder
29. september 2001 - 22:26 #29
FUCK OFF ALL OF U
Avatar billede skwat Praktikant
30. september 2001 - 04:23 #30
you kan jeg også stave til
Avatar billede jabp Nybegynder
30. september 2001 - 11:19 #31
Jeg ved ikke om vi skal snakker om fisse, for så må jeg nok sige at jeg får alt det jeg har lyst til. SÅ GRAMSE SMUT HJEM TIL DIN MOR.
Avatar billede mukanus Nybegynder
30. september 2001 - 15:17 #32
HAHA FUCK HVOR ER DU EN SVANS GRAMSE !!!
HAHAHA DU ER TIL GRIN !!!
JEG GIDER FANDMER HELLER IKKE HJÆLPE DIG NU !
HAHAHAHAH

T I L  G R I N
Avatar billede xzxzx Nybegynder
30. september 2001 - 15:25 #33
Hm gramse, måske skulle du tage at se på den her:
http://www.netuni.dk/netiket/ ?

Og se så på den her:
\"Husk altid at de folk du kommunikerer med er mennesker

Bare fordi brugernavne er mindre personlige end diskussion ansigt til ansigt skal du ikke opføre sig anderledes i det digitale rum end du ville i et ikke-digitalt rum\".

!!!!