Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. oktober 2001 - 01:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Apache sikkerhedshuller

Jeg kører Apache 1.3.20 på Win2k med PHP4 og MySQL

Jeg er interesseret i sikkershuller i apache serveren under disse forudsætninger og gode generelle gode råd.

Avatar billede simonvalter Praktikant
06. oktober 2001 - 02:11 #1
kig her ..
http://www.modperl.com/perl_conference/apache_security/

denne side giver dig et hurtigt overblik over hvilke farer der er og hvad du skal gøre .. og så står det så det fleste kan forstå det

jeg fandt den lige .. ;)

Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. oktober 2001 - 02:46 #2
helt klart en brugbar side pga tegningerne :-) De er da søde *GGG*

Andre gode sider?, så vil jeg sidde og kigge lidt på denne. Tak Loadet ;-)

Damn nu har jeg 972 udestående point på blot et par dage *G*
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. oktober 2001 - 02:54 #3
;) ja det er en del .. jeg håber det bliver et godt project så
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. oktober 2001 - 07:01 #4
jo tak :)

Er der nogen har har noget med noget læsestof ?
Avatar billede sukos Juniormester
06. oktober 2001 - 07:42 #5
Du kan jo også prøve at søge på win2000 på http://apache.org/

Men ellers gælder det vel også om at sætte win2000 op med minimal installation?
Er der stor foskel på win2000 og win2000 server?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:47 #6
loadet :

på baggrund af alle de point du fik som fejl i det andet spørgsmål så håber jeg det er okay at jeg tager dem her igen.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 16:18 #7
har jeg fået en masse point ;) .. jeg har ikke fået læst op på det hele endnu