Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. oktober 2001 - 02:01 Der er 1 løsning

Pakkesniffer

Jeg er i tvivl om hvorvidt dette spørgsmål er \"lovligt\", men jeg tror det ikke.

Folk skal stille tvivlspørgsmål ved min hesigt med dette spørgsmål, men jeg håber folk tror på mig når dette er til testforsøg og til dokumention om nogle teorier jeg skal bruge til en størrere projektopgave.

Jeg skal bruge en Pakkesniffer for at kunne bevise letheden i at opsnappe passwords til f.eks. en FTP server eller lign. på forbindelser der ikke benytter SSL.

Dette er til brug på mit eget lille netværk og intet andet.

Er der nogen som har en pakkesniffer. Gerne en af de avancerede hvor man kan sætte den til at scanne for bestemte ord osv.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
06. oktober 2001 - 02:01 #1
forkert kategori...