Avatar billede ressel Nybegynder
06. oktober 2001 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bundkorts problem

Jeg pillede et bundkort af mærket Soyo 5bt ud af et kabinet og flyttede over i et størrer da jeg havde tilslutttede det hele lige som det var før virker det ikke mere det eneste den gør er at hyle i speakeren hele tiden, er der nogen der har et bud på hvad det kan værer
Avatar billede makse Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:03 #1
Prøv at sammenligne \"hylene\" med http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
Avatar billede linuxrules Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:15 #2
Check Ram.
Check evt om kortet rammer på noget metal.
:-)
Jesper
Avatar billede ressel Nybegynder
09. oktober 2001 - 06:41 #3
Hej med jer. Tak for hjælpen.
du havde ret Linuxrules bundkortet fik stel et sted på bagsiden