Avatar billede 7 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:02 Der er 21 kommentarer

Rigtige penge for en chat ligesom...

... www.Cyberpro.dk/chatbyen

Jeg giver 2500-5000 kr,- for den der gider at lave en chat med samme funktioner, som ChatByen!
Det er en tekstchat, så det skulle ikke være så svært! (Hvis man kan finde ud af det :] )
I kan kontakte mig på:
Rasmus@cybergod.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:07 #1
sprog / krav ?
Avatar billede 7 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:10 #2
Php & MySQL!
krav?!
Avatar billede 7 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:17 #3
ljweb?

Er du frisk på at lave det?!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:27 #4
ljweb: hvis du kaster dig over opgaven kan du bare bruge min server til at teste på :)
Avatar billede 7 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:31 #5
Flink fyr :)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:42 #6
Hvis I vil se hvad det er for noget, så kan i logge ind med:
brugernavn: testtest
kodeord: testtest
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:42 #7
´jeg sender dig en mail lige nu:-)
wil/
www.theroom.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:44 #8
mail send
Avatar billede myplacedk Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:51 #9
Hvis det skal laves fra bunden er 5.000 nok i underkanten.
På den anden side, hvis der må være så mange fejl og mangler som i chatbyen, så kan det nok godt lade sig gøre. Men du må ikke fortælle at det er mig, der har lavet det så! *g*

Seriøst: Jeg kan nok godt lave det for 5.000, men det bliver lige så sjusket som chatbyen, og det synes jeg ikke er fedt.
Man kunne også basere det på noget eksisterende, hvis der er noget, som ligger tæt nok på.
Jeg kan godt sætte et eksiterende system op og tilpasse det, og det enda nok til under 2.500. Men jeg er ikke meget for at lede efter noget at basere det på. ;-)

/Niels Andersen
Avatar billede 7 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:58 #10
myplacedk!

Jeg har allerede sat Christian Wilhelmsen På opgaven!
Men jeg mailer dig hvis jeg for brug for din hjælp!
Din email?
Avatar billede myplacedk Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:35 #11
Du kan bare maile mig på qif@qif.dk hvis du vil have hjælp.
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 06:43 #12
kim >> ser ud til at være for sent nu *g* men en så løst defineret opgave med eneste forklaring at det skal kopieres fra en side med så mange børnesygdomme man skulle tro at det var løgn at den eksisterede ligger under min normale grænse... selvom der gives penge for opgaven
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
10. oktober 2001 - 07:49 #13
Den chat er så skod at du kan lave points ved at ændre i html koden *GGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
10. oktober 2001 - 10:47 #14
hmm når chatten er oppe vil jeg ogsåp gerne have en kopi send den til admin@ultraz.dk
når det er den er færdig.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
10. oktober 2001 - 10:49 #15
Jeg vil også gerne have en kopi > styled@styled.dk

-Jonas
Avatar billede netsrac Praktikant
10. oktober 2001 - 12:40 #16
*LOL* tror i selv på at i får en kopi af en chat som en anden har betalt penge for ?
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:46 #17
netsrac > se reglerne !
alt der bliver udvekslet på eksperten skal alle kunne downloade/ få adgang til.

det er reglerne....
Avatar billede netsrac Praktikant
10. oktober 2001 - 12:49 #18
mukanus2 >> Nej, kun hvis der \"betales\" med point, dette spm er kun til at skabe kontakten til en der kan udvikle, derefter er det rigtige penge det drejer sig om.

Tro ikke at jeg ikke kender reglerne for eksperten!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:03 #19
Jeg \"jokede\" eller hvad man kan kalde det :-)
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:59 #20
www.emelik.dk , sådan en??

min mail er ma@weirdo.dk , såe skriv lige :) hvis du har fået den lavet så luk spørgsmålet så andre ikke også skriver forgæves :))))
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:02 #21
mukanus2..... eller Joker eller hva du nu hedder, køb chatten, jeg bakker netsrac 100% op her, hvad ville i gøre dengang jeg fik en ordrer på 25k herinde fra???
på et shoppingsys skulle alle så os ha det? *LoooooL*