Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:46 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

giv skoleopgaver og få point

hej

For at vi kan få Danmarks bedste opgaveside så har vi brug for din hjælp!

Indsend dine gamle skoleopgaver og du vil få hele 10 point pr. opgave!

Indsend dem på vores webside www.ph4.dk
og bagefter skriv i dette spørgsmål din e-mail adresse samt hvor mange du har indsendt!

Så vil vi give dig point for de opgaver som vi kan bruge!

/Husi

ps. man kan mindst få 10 point lige meget hvad!!
Avatar billede eflow Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:50 #1
sidst var det 5 point, smider nogle af mine ind når du når de 20-30 stykker, LOL

ej, jeg smider nogle ind her efter efterårsferien tror jeg, skal lige have karakter for dem...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:51 #2
*begynder at grave min My Documents mappe igennem* tror jeg har en del :o)
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:52 #3
eflow -> lyder godt ;-D

DESUDEN skal det lige bemærkes at man samtidig deltager i vores nye konkurrence om et gavekort til studywear.dk!!!
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:54 #4
Der gives max 1000 point ud!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:54 #5
husi, er det ALT hvad vi har af opgaver i gerne vil have ?
Jeg har f.eks. en Virksomhedsbeskrivelse af Danish Steel House (DSH) på lidt over 2 sider som jeg lavede sammen med nogle på HG i forb. med noget projekt sjov .. ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:54 #6
husi, \"Der gives max 1000 point ud!!\" back where we started! Men anywa, ligemeget ..
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:55 #7
du kan se de fag vi har på siden under menu -> opgaver
Avatar billede g-and Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:02 #8
her har du en god hjemmeside www.opgavecentralen.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:03 #9
Jeg har en del her ... bl.a. en opgave fra et projekt, \"Etik og Teknologi\".. på omkring 17 sider eller sådan noget... var det noget ? *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:03 #10
g-and .. var det det det gik ud på ?
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:05 #11
g-and => der er noget der hedder at man ikke kopire fra andre!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:07 #12
HUSI !!! TIIIS !..

Warning: MkDir failed (File exists) in c:\\http\\www\\ph4\\upload\\index_ok.php3 on line 9

da jeg trykkede \"Næste\" (efter at have indtastet info)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:08 #13
*host* ups .. jeg kom til at skrive \"ph4daugaard.dk\" istedet for \"ph4@tdaugaard.dk\" .. på min første opgave :o(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:10 #14
Nu fik jeg fejlen igen, dog med min rigtige email addr.
Avatar billede g-and Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:16 #15
husi: for dit vedkommen kan du rende mig i røven prøvede bare at hjælpe.....kopire fra andre hva fanden snakker du om ?

tdaugaard: nej men det har svinet godt af nu !!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:18 #16
g-and, uhm .. \"Indsend dine gamle skoleopgaver\" hvordan fik du det til at betyde at han ledte efter sites hvor han kunne finde opgaver !?!?!?

Tag lige og hold tonen sober .. det gør vi andre !
Avatar billede eflow Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:20 #17
g-and>> LOL, slap da af, husi følger jo bare loven, det burde du måske også gøre ?
Avatar billede g-and Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:20 #18
tdaugaard: pas dit og jeg passer mit  :O¤
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:21 #19
g-and, så pas dit alene! Du kan da ikke tillade dig at flippe ud på folk fordi _DU_ har misforstået spørgsmålet !??
Avatar billede g-and Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:21 #20
eflow: pas dit og jeg passer mit  :O¤
Avatar billede g-and Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:22 #21
tdaugaard: du har ret.... men....!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:36 #22
\"pas dit og jeg passer mit\" <-- Er det ikke dig der bryder in i spm og mistforstår spm ?

eller er det bare mig der er blind ?

fordi så tror jeg jeg skal ud og finde min blive stav....LOL
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:49 #23
tdaugaard -> skal du ikke acceptere fordi du har indsendt 2 opgaver ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:52 #24
husi, du mener svare ? Nopes .. jeg synes stadig ikke at E. point skal bruges på sådan noget her, så du får mine 2 gratis :-)
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:03 #25
Okey.. hvis du synes!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:04 #26
Det synes jeg :o)
Btw, den fejl der ... den gør vel ik sådan at mine opgaver ik er uploadet vel ?
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:27 #27
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:32 #28
fiint :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. oktober 2001 - 20:12 #29
Jeg kan nok finde en kasse med gamle skoleopgaver på mit loft, de er fra sidst i 70\'erne.

Der var dengang at man skrev opgaver ind med kuglepen (der er sådan en ting, der kan lave streger på papir (ikke den slags du tøre rø.. med, men en mere stiv udgave)).

Jeg tar gerne kopi hvis det har interesse .-)
Avatar billede husi Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:17 #30
ellers tak!
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:20 #31
Thomas Daugaard--> HG?????

Det var forhåbentlig en joke...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:24 #32
dumdum .. How so ? Nææ .. jeg gik på HG i 2 år :o) Ik noget at prale af, men den gjorde jeg :o)
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:26 #33
Hmm sjove tendenser....

Klippeklister-linier trækker altså også it-eksperter.

Det var alligevel dagens nyhed...

www.fotx.net/dumdum
(som iøvrigt er nede hele tiden)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:29 #34
dumdum *griner* Hvis nu jeg bare siger at jeg blev brugt som hjælpelærer i IT ;o) *LOL*
\"Klippeklister-linier\" *ggg* aarg .. helt nemt var det nu ikke .. eller jo, men det var pga. mit høje fravær *lol*
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:32 #35
Skal der virkelig hjælpelærer til at trykke på \"on/off\" på computeren...??? ;-)

Hvis det ikke er nemt, så ved jeg ikke hvad der er nemt. OK indrømmet, hvis man altid har haft problemer med at lege med lér, er det nok ikke HG man skal vælge... men ellers...

www.fotx.net/dumdum
(kan du ikke gøre noget ved den der fotx.net???)